Bariery drogowe
Bariery drogowe i mostowe U-14e (Separatory ruchu U-14e) to urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego stosowane podczas zabezpieczania robót drogowych, wydzielenia stref tymczasowych itp.
Produkowane przez naszą firmę drogowe bariery mogą być obciążane balastem z wody lub piasku, jak również łączone w zestawy za pomocą wbudowanych w nie specjalnych zamków. W konstrukcji bariery drogowej zastosowano podwójną ściankę, która sprawia, że separatory te są wyjątkowo odporne na odkształcenia i uszkodzenia mechaniczne. Zachowują kształt i elastyczność w temperaturach od -30 do +50 stopni Celsjusza.
Separatory drogowe U-14e EROAD posiadają unikalną budowę, która umożliwia wkładanie bariery jedna w drugą. Dlatego to rozwiązanie pozwala na zmniejszenie kosztów transportu i składowania o 50%. Co przekłada się również na mniejsze ryzyko uszkodzeń eksploatacyjnych (bariery energochłonne nie leżą jedna na drugiej, lecz wsunięte są jedna w drugą).
Dodatkową zaletą barier drogowych wykonanych z tworzywa jest ich niska waga ułatwiającą instalację barier na trasie ruchu.
Dane techniczne
Opis techniczny
Tabela oferowanych wielkości barier drogowych U-14e.
Model, wysokość, długość:
- EROAD 5 | 0,5 m | 1,25 m
- EROAD 8 | 0,8 m | 1,45 m
Zalety
- Łatwość transportu dzięki możliwości wkładania jednej bariery w drugą,
- Mniejsze ryzyko uszkodzeń eksploatacyjnych (separatory nie leżą jeden na drugim, lecz są wsunięte jeden w drugi),
- Niska waga ułatwia instalację separatorów,
- Dowolna kolorystka oprócz standardowej czerwonej i białej,
- Odporność na promieniowanie UV,
- Odporność na czynniki atmosferyczne i chemiczne,
- Redukcja uszkodzeń pojazdu podczas zderzenia z nimi oraz jednoczesna absorpcja części energii, dzięki właściwościom użytego materiału do budowy barier drogowych i ich konstrukcji.
Ekologia
- Bariery drogowe podlegają w 100% recyklingowi, zużyte wyroby podlegają ponownemu wykorzystaniu surowca.
Zastosowanie
- Rozdzielenia pasów o przeciwnych kierunkach ruchu,
- Oddzielenia pasów ruchu dla pojazdów komunikacji zbiorowej,
- Wyznaczenia toru jazdy pojazdów,
- Wyznaczenia zawężonych pasów ruchu,
- Wyznaczania krawędzi jezdni,
- Przeciwdziałania niepożądanemu/niekontrolowanemu przejeżdżaniu na powierzchnie wyłączone z ruchu, ciągi piesze i rowerowe,
- Podczas zabezpieczania imprez masowych.