Bariery drogowe

Bariery drogowe i mostowe U-14e (Separatory ruchu U-14e) to urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego stosowane podczas zabezpieczania robót drogowych, wydzielenia stref tymczasowych itp.

Produkowane przez naszą firmę drogowe bariery mogą być obciążane balastem z wody lub piasku, jak również łączone w zestawy za pomocą wbudowanych w nie specjalnych zamków. W konstrukcji bariery drogowej zastosowano podwójną ściankę, która sprawia, że separatory te są wyjątkowo odporne na odkształcenia i uszkodzenia mechaniczne. Zachowują kształt i elastyczność w temperaturach od -30 do +50 stopni Celsjusza.

Separatory drogowe U-14e EROAD posiadają unikalną budowę, która umożliwia wkładanie bariery jedna w drugą. Dlatego to rozwiązanie pozwala na zmniejszenie kosztów transportu i składowania o 50%. Co przekłada się również na mniejsze ryzyko uszkodzeń eksploatacyjnych (bariery energochłonne nie leżą jedna na drugiej, lecz wsunięte są jedna w drugą).

Dodatkową zaletą barier drogowych wykonanych z tworzywa jest ich niska waga ułatwiającą instalację barier na trasie ruchu.

Dane techniczne

Opis techniczny

Tabela oferowanych wielkości barier drogowych U-14e.
Model, wysokość, długość:

  • EROAD 5 | 0,5 m | 1,25 m
  • EROAD 8 | 0,8 m | 1,45 m

Zalety

  • Łatwość transportu dzięki możliwości wkładania jednej bariery w drugą,
  • Mniejsze ryzyko uszkodzeń eksploatacyjnych (separatory nie leżą jeden na drugim, lecz są wsunięte jeden w drugi),
  • Niska waga ułatwia instalację separatorów,
  • Dowolna kolorystka oprócz standardowej czerwonej i białej,
  • Odporność na promieniowanie UV,
  • Odporność na czynniki atmosferyczne i chemiczne,
  • Redukcja uszkodzeń pojazdu podczas zderzenia z nimi oraz jednoczesna absorpcja części energii, dzięki właściwościom użytego materiału do budowy barier drogowych i ich konstrukcji.

Ekologia

  • Bariery drogowe podlegają w 100% recyklingowi, zużyte wyroby podlegają ponownemu wykorzystaniu surowca.

Zastosowanie

  • Rozdzielenia pasów o przeciwnych kierunkach ruchu,
  • Oddzielenia pasów ruchu dla pojazdów komunikacji zbiorowej,
  • Wyznaczenia toru jazdy pojazdów,
  • Wyznaczenia zawężonych pasów ruchu,
  • Wyznaczania krawędzi jezdni,
  • Przeciwdziałania niepożądanemu/niekontrolowanemu przejeżdżaniu na powierzchnie wyłączone z ruchu, ciągi piesze i rowerowe,
  • Podczas zabezpieczania imprez masowych.